اینستاگرام بین استوری‌ها تبلیغ نشان می‌دهد

قابلیت استوری‌های اینستاگرام، منظورمان همان قابلیتی است که این شرکت از روی اپ اسنپ‌چت کپی کرده، قرار است برای این شرکت درآمدزایی کند.

در حال حاضر اینستاگرام با ۳۰ شرکت تبلیغاتی برای استفاده از قابلیت استوری قرارداد بسته است.

اینستاگرام دیروز خبر از نمایش تبلیغ، در بین استوری‌های افراد داد. قابلیت استوری، مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدیوهایی است که افراد به صورت موقت در اینستاگرام پست می‌کنند. در حال حاضر، استوری‌های افراد، یکی پس از دیگری برای‌تان پخش می‌شوند.

تبلیغات قرار است به صورت عکس‌ها یا ویدیوهایی تمام صفحه باشند و به صورت خودکار، بین استوری‌های کسانی که فالو می‌کنید قرار بگیرند؛ یعنی همانطور که مشغول دیدن مجموعه‌ای از استوری‌ها هستید، ما بین آن‌ها تبلیغ هم می‌بینید.

این حرکت برای اینستاگرام بسیار خوب است، چون استوری‌ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و اینستاگرام فضای جدیدی برای نمایش تبلیغ پیدا کرده است. فیس‌بوک اخیرا گزارش داده بود که دیگر جا برای تبلیغ در News Feed خود ندارد. کاملا واضح بود که فیس‌بوک به دنبال جا برای نمایش تبلیغ می‌گردد و اینستاگرام هم که متعلق به فیس‌بوک است، می‌تواند با استوری‌های خودش، فضای مناسبی برای تبلیغ ارایه دهد.

اینستاگرام می‌گوید که در حال حاضر روزانه ۱۵۰ میلیون نفر از قابلیت استوری استفاده می‌کنند. رقم قبلی گزارش شده، ۱۰۰ میلیون نفر در ماه مهر بود. این رقم، دقیقا همان آمار استفاده از اسنپ‌چت است.

در حال حاضر اینستاگرام با ۳۰ شرکت تبلیغاتی برای استفاده از قابلیت استوری قرارداد بسته است. این رقم قرار است تا چند هفته‌ی آینده و با ورود شرکت‌های تبلیغاتی بین‌الملل، بیشتر هم شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Recode

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوارابزار